Taxa examenului pentru obtinerea certificatului de calificare profesionala, care este obligatoriu de la 1 septembrie 2011
pentru noii agenti de asigurari, a fost redusa de la 550 lei la 250
lei, potrivit unei decizii a Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor
publicata vineri (20 iulie) in Monitorul Oficial.
De asemenea, taxa de
reexaminare a fost redusa de la 700 de lei la 300 de lei, conform
actului normativ.
SC DESTINE HOLDING SA a devenit furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor ca urmare a primirii codului F-0037 de la Institutul de Management in Asigurari.
Dupa completarea actelor urmatoare, se accorda un Cod pentru subagenti, care va permite sa emiteti polite pana o sa primiti COD-ul RAF emis de CSA.
In maxim trei luni vom organiza primul curs in vederea calificarii noilor colaboratori ( daca vor fi multe inscrieri il vom organiza mai repede) iar pretul acestui curs va fi daca nu cel mai mic, printre cele mai mici din piata , dat fiind ca vom putea instrui un numar nelimitat de cursanti in acelasi timp .
Art. 8. - (1) Începând cu data de 1 septembrie 2011, pentru persoanele menţionate la art. 2 certificatul de calificare profesională este condiţie de încheiere a contractelor de muncă, respectiv de mandat în domeniul asigurărilor sau de intermediere, după caz, cu asigurătorii sau intermediarii în asigurări.
Mai jos aveti si Art 2.
"Art. 2. - Dispoziţiile prezentelor norme se aplică următoarelor categorii de persoane:
a) agenţi de asigurare persoane fizice;
b) conducători ai agenţilor de asigurare persoane juridice;
c) subagenţi;
d) conducători ai activităţii de bancassurance şi persoanele fizice care desfăşoară activitate de bancassurance;
e) conducători executivi ai brokerilor de asigurări şi/sau reasigurări;
f) brokeri în asigurări/reasigurări;
g) asistenţi în brokeraj persoane fizice;
h) conducători ai asistenţilor în brokeraj persoane juridice, precum şi personalul propriu şi persoanele aflate în relaţii contractuale cu aceştia pentru intermedierea în asigurări;
i) personal propriu al brokerului de asigurare şi/sau reasigurare, care are ca principală atribuţie de serviciu intermedierea contractelor de asigurare şi/sau reasigurare;
j) angajaţi ai societăţilor de asigurare implicaţi în activitatea distribuţiei produselor de asigurare."
a) agenţi de asigurare persoane fizice;
b) conducători ai agenţilor de asigurare persoane juridice;
c) subagenţi;
d) conducători ai activităţii de bancassurance şi persoanele fizice care desfăşoară activitate de bancassurance;
e) conducători executivi ai brokerilor de asigurări şi/sau reasigurări;
f) brokeri în asigurări/reasigurări;
g) asistenţi în brokeraj persoane fizice;
h) conducători ai asistenţilor în brokeraj persoane juridice, precum şi personalul propriu şi persoanele aflate în relaţii contractuale cu aceştia pentru intermedierea în asigurări;
i) personal propriu al brokerului de asigurare şi/sau reasigurare, care are ca principală atribuţie de serviciu intermedierea contractelor de asigurare şi/sau reasigurare;
j) angajaţi ai societăţilor de asigurare implicaţi în activitatea distribuţiei produselor de asigurare."
Fac exceptie de la aceasta regula , persoanele care anterior acestei date au fost inscrise in evidentele CSA in calitate de asistenti in brokeraj; agenti de asigurare sau personal propriu (angajati) ai altor societati de brokeraj sau de asigurari.
Pentru a dovedi ca au avut aceasta calitate, la contract se va anexa un document care sa ateste acest lucru. Cel mai bine ar fi sa-si faca un print scrin de pe pagina CSA in care apareau anterior solicitarii rezilierii contractului cu vechea societate.
Buna seara. As dori sa devin colaborator. Care este procedura pt inscriere la dumneavoastra?
RăspundețiȘtergereSper sa va fie de ajutor raspunsul meu.
ȘtergereO seara buna si d-voastra.
Buna ziua,
RăspundețiȘtergereIn prima faza ne intalnim sa va prezint beneficiile d-voastra, apoi trebuiesc completate documentele care le gasiti si pe aceasta pagina.
Se plateste o taxa de inscriere de 50 lei in contul Destine, trebuie sa aveti cont bancar la Raiffeisen Bank, se ataseaza la dosarul de documente completate o copie dupa buletin si ultimele studii absolvite si apoi se trimit catre biroul central pentru inscrierea d-voasta ca asistent in brokeraj.
Ulterior o sa aveti un utilizator si parola, de unde o sa puteti sa faceti oferte si emite polite pentru asigurarile dorite.
Din momentul inscrierii, in permanenta o sa fiu la dispozitia d-voastra pentru orice intrebare sau lamurire.
Pentru a discuta mai multe detalii, va rog trimiteti-mi cateva date de contact (telefon, e-mail) pe adresa: ionandrei_srb@yahoo.com
Multumesc,
Andrei Sarbu
Buna ziua,am o experienta de .6 ani ca Inspector Asigurari si sunt interesata daca aveti posturi disponibile in cadrul Companiei Dvs.Va multumesc! Daniela Boaca.
RăspundețiȘtergerePentru a discuta mai multe detalii, va rog trimiteti-mi cateva date de contact (telefon, e-mail) pe adresa: ionandrei_srb@yahoo.com
ȘtergereProcedura privind inscrierea la cursurile de calificare sau pregatire continua
RăspundețiȘtergerein sistem e-learning si inscrierea la sesiunile de examinare IMA
( incepand cu 01 septembrie 2014 )
S.C. Destine Holding S.A. este autorizata de catre CSA si este inregistrata in registrul
furnizorilor de programe educationale in domeniul asigurarilor sub nr. cod alocat F-0037/27.09.2011.
Procedura de inscriere pe platforma e-learning
I. PREGATIRE CONTINUA
In vederea obtinerii accesului la platforma e-learning pentru modulul de pregatire continua
sunt necesare urmatoarele documente:
a) Contract de pregatire profesionala completat si semnat - original;
b) Cerere de inscriere la examen - original;
c) Carte de identitate /buletin/ pasaport in valabilitate - copie;
d) Dovada achitare taxa curs in suma de 150 ron .
II. CALIFICARE PROFESIONALA
In vederea obtinerii accesului la platforma e-learning pentru modulul de calificare profesionala
este nevoie sa trimiteti urmatoarele documente:
1. Contract de pregatire profesionala completat si semnat - original;
2. Cerere de inscriere la examen - original;
3. Carte de identitate /buletin/ pasaport in valabilitate - copie;
4. Copie a ultimei diplome de studii, cel putin diploma de bacalaureat. Pe copia diplomei titularul
va face urmatoarea declaratie „Subsemnatul(a)................ declar pe propria raspundere ca
prezenta copie este conforma cu diploma autentica de absolvire”, isi va scrie numele
si prenumele in clar, o va semna si data.
Pentru persoanele fizice cu domiciliul sau resedinta in alt stat din Spatiul Economic European
este nevoie de copie de pe ultima diploma de studii ori alt document echivalent tradus in limba
romana si legalizat;
5. Dovada achitare taxa curs in suma de 150 ron