ASIGURARI pentru:

miercuri, 11 mai 2011

Recrutare agenti in brokeraj dupa 1 septembrie 2011

Doresti un job part-time sau full-time, fara targheturi, fara termene limita?
Recrutam agenti RCA sau agenti in brokeraj pentru rotunjirea veniturilor, nu ezitati sa intrebati.
Comisioane atractive. Cat muncesti atat primesti, depinde numai de tine.
  ATENTIE!!! Informatie de ultima ora!!!!
Taxa examenului pentru obtinerea certificatului de calificare profesionala, care este obligatoriu de la 1 septembrie 2011 pentru noii agenti de asigurari, a fost redusa de la 550 lei la 250 lei, potrivit unei decizii a Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor publicata vineri (20 iulie) in Monitorul Oficial.
De asemenea, taxa de reexaminare a fost redusa de la 700 de lei la 300 de lei, conform actului normativ.
 
Conditii de recrutare incepand cu 1 septembrie 2011
SC DESTINE HOLDING SA  a devenit furnizor de programe educaţionale în domeniul asigurărilor ca urmare a primirii codului F-0037 de la Institutul de Management in Asigurari.
Dupa completarea actelor urmatoare, se accorda un Cod pentru subagenti, care va permite sa emiteti polite pana o sa primiti COD-ul RAF emis de CSA.
- Contract agent RCA
- Contract de mandat - asisten in brokeraj (in dublu exemplar)
- Act aditional nr 1
- Act aditional nr 2 (in dublu exemplar) 
- Act aditional nr 3 (pentru recrutari dupa 1 septembrie 2011), care va obliga ca in termen de 3 luni de zile sa fie platita taxa de 200 lei pentru asigurari generale si alti 200 lei pentru asigurari de viata (NU sunt obligatorii amandoua optiunile de asigurari, pot fi doar generale sau doar de viata)
- Contract Destine, curs de initiere
- Contract de pregatire profesionala
- copie de buletin (in dublu exemplar)
- copie dupa ultima forma de invatamant absolvita (minim bacalaureatul)
- taxa de inscriere - 50 lei (copia dupa foaia de varsamant trebuie atasata la dosar)
- obligativitatea ca dupa 3 luni de zile, sa urmeze cursul de emitere cod RAF si sa sustita examenul pregatirii profesionale, care costa 550 lei, specificat si pe site-ul IMA - click aici
In maxim trei luni vom organiza primul curs in vederea calificarii noilor colaboratori ( daca vor fi multe inscrieri il vom organiza mai repede) iar pretul acestui curs va fi daca nu cel mai mic, printre cele mai mici din piata , dat fiind ca vom putea instrui un numar nelimitat de cursanti in acelasi timp .
- PROCEDURA DE PREGATIRE PROFESIONALA IN ASIGURARI - (click aici)

  Art. 8. - (1) Începând cu data de 1 septembrie 2011, pentru persoanele menţionate la art. 2 certificatul de calificare profesională este condiţie de încheiere a contractelor de muncă, respectiv de mandat în domeniul asigurărilor sau de intermediere, după caz, cu asigurătorii sau intermediarii în asigurări.

 Mai jos aveti si Art 2.        

"Art. 2. - Dispoziţiile prezentelor norme se aplică următoarelor categorii de persoane:
  a) agenţi de asigurare persoane fizice;
  b) conducători ai agenţilor de asigurare persoane juridice;
  c) subagenţi;
  d) conducători ai activităţii de bancassurance şi persoanele fizice care desfăşoară activitate de bancassurance;
  e) conducători executivi ai brokerilor de asigurări şi/sau reasigurări;
  f) brokeri în asigurări/reasigurări;
  g) asistenţi în brokeraj persoane fizice;
  h) conducători ai asistenţilor în brokeraj persoane juridice, precum şi personalul propriu şi persoanele aflate în relaţii contractuale cu aceştia pentru intermedierea în asigurări;
  i) personal propriu al brokerului de asigurare şi/sau reasigurare, care are ca principală atribuţie de serviciu intermedierea contractelor de asigurare şi/sau reasigurare;
  j) angajaţi ai societăţilor de asigurare implicaţi în activitatea distribuţiei produselor de asigurare."
       Fac exceptie de la aceasta regula , persoanele care anterior acestei date au fost inscrise in evidentele CSA in calitate de asistenti in brokeraj; agenti de asigurare sau personal propriu (angajati) ai altor societati de brokeraj sau de asigurari.

      Pentru a dovedi ca au avut aceasta calitate, la contract se va anexa un document care sa ateste acest lucru. Cel mai bine ar fi sa-si faca un print scrin de pe pagina CSA in care apareau anterior solicitarii rezilierii contractului cu vechea societate. 

6 comentarii:

  1. Buna seara. As dori sa devin colaborator. Care este procedura pt inscriere la dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa va fie de ajutor raspunsul meu.
      O seara buna si d-voastra.

      Ștergere
  2. Buna ziua,
    In prima faza ne intalnim sa va prezint beneficiile d-voastra, apoi trebuiesc completate documentele care le gasiti si pe aceasta pagina.
    Se plateste o taxa de inscriere de 50 lei in contul Destine, trebuie sa aveti cont bancar la Raiffeisen Bank, se ataseaza la dosarul de documente completate o copie dupa buletin si ultimele studii absolvite si apoi se trimit catre biroul central pentru inscrierea d-voasta ca asistent in brokeraj.
    Ulterior o sa aveti un utilizator si parola, de unde o sa puteti sa faceti oferte si emite polite pentru asigurarile dorite.
    Din momentul inscrierii, in permanenta o sa fiu la dispozitia d-voastra pentru orice intrebare sau lamurire.

    Pentru a discuta mai multe detalii, va rog trimiteti-mi cateva date de contact (telefon, e-mail) pe adresa: ionandrei_srb@yahoo.com

    Multumesc,
    Andrei Sarbu

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,am o experienta de .6 ani ca Inspector Asigurari si sunt interesata daca aveti posturi disponibile in cadrul Companiei Dvs.Va multumesc! Daniela Boaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a discuta mai multe detalii, va rog trimiteti-mi cateva date de contact (telefon, e-mail) pe adresa: ionandrei_srb@yahoo.com

      Ștergere
  4. Procedura privind inscrierea la cursurile de calificare sau pregatire continua
    in sistem e-learning si inscrierea la sesiunile de examinare IMA
    ( incepand cu 01 septembrie 2014 )
    S.C. Destine Holding S.A. este autorizata de catre CSA si este inregistrata in registrul
    furnizorilor de programe educationale in domeniul asigurarilor sub nr. cod alocat F-0037/27.09.2011.
    Procedura de inscriere pe platforma e-learning
    I. PREGATIRE CONTINUA
    In vederea obtinerii accesului la platforma e-learning pentru modulul de pregatire continua
    sunt necesare urmatoarele documente:
    a) Contract de pregatire profesionala completat si semnat - original;
    b) Cerere de inscriere la examen - original;
    c) Carte de identitate /buletin/ pasaport in valabilitate - copie;
    d) Dovada achitare taxa curs in suma de 150 ron .
    II. CALIFICARE PROFESIONALA
    In vederea obtinerii accesului la platforma e-learning pentru modulul de calificare profesionala
    este nevoie sa trimiteti urmatoarele documente:
    1. Contract de pregatire profesionala completat si semnat - original;
    2. Cerere de inscriere la examen - original;
    3. Carte de identitate /buletin/ pasaport in valabilitate - copie;
    4. Copie a ultimei diplome de studii, cel putin diploma de bacalaureat. Pe copia diplomei titularul
    va face urmatoarea declaratie „Subsemnatul(a)................ declar pe propria raspundere ca
    prezenta copie este conforma cu diploma autentica de absolvire”, isi va scrie numele
    si prenumele in clar, o va semna si data.
    Pentru persoanele fizice cu domiciliul sau resedinta in alt stat din Spatiul Economic European
    este nevoie de copie de pe ultima diploma de studii ori alt document echivalent tradus in limba
    romana si legalizat;
    5. Dovada achitare taxa curs in suma de 150 ron

    RăspundețiȘtergere